Welcome to my blog :)

rss

Monday, November 17, 2008

Alga oh diatom!!!

setelah beberapa bulan lalu aku mula menjalankan projek tahun akhir ni, terasa diri ini begitu sibuk kerana banyak tugasan perlu disiapkan dengan tepat dan cepat,huhu, walaupun sempat juga mencuri tulang @ buat sambil lewa dan kadang-kadang rasa malas dan jemu bersarang di kalbu..tapi aku tidak harus bersikap demikian kerana aku sebenarnya masih belum berjuang..aku yakin ada hikmah disebalik aturan Allah ini..walaupun begitu berat hati ini untuk meneruskan perjuangan..tambahan pula di waktu cuti semester ini. tapi sebenarnya aku yakin bahawa aku boleh lakukan...ya Allah bantulah aku untuk menyiapkan tesisku ini dan moga dipermudahkan segala urusanku...dan aku harap aku mampu pecahkan sesuatu rekod baik dalam kajianku ini..amin..dan aku tahu betapa nikmatnya dan manisnya kejayaan selepas menempuh kelat pahit perjuangan..yeeaah aku BOLEH...bak kata dr Tuah...jadilah orang yang sentiasa luar biasa hebat...okey..bermotivasilah kerana ia diibaratkan seperti mengayuh perahu, jika kita berhenti mengayuh pasti kita tidak akan sampai ke destinasi yang diimpi.begitulah dengan semangat motivasi..ia tidak perlu luntur walau sedetik..chaiyok!!juga buat sahabatku semua selamat berjuang..i luv u all..ingatlah bahawa menuntut ilmu bermula dari buian hingga ke liang lahad..tiada sebab untuk kita mengalah!!!

0 comments: