Welcome to my blog :)

rss

Saturday, October 10, 2009

sebuah cerita



salam sume...dah lama aku x mencoretkan bingkisan hatiku di blog ini..bukan ape xsempat n malas nk menaip..hrmm..hari ni dah hmpir 2 bulan aku bergelar graduan..alhmdulillah..bg aku status itu bukanlah segalanya..dan ianya bukanlah terlalu bermakna...tp ia juga ada makna kerna dari situlah kita kenal erti sebuah kehidupan, kenal erti sebuah persahabatan serta kesetiaan dan kenal erti sebuah kejayaan yang hakiki..apalh erti jika hanya dgn segulung ijazah??jika kita tidak aplikasikannya??
biarkan yang lepas berlalu pergi, dan aku harap agar aku berpeluang lagi utk menyambung pengajianku ke tahap seterusnya,mg dapat aku menebus segala ketidakpuashatiku,,..aku hari ini..bukan aku kelmarin, aku hari ini..aku yang lebih berani, lebih bermatlamat, dan yang paling penting adalah smga aku lebih bertaqwa kepadaMu ya Allah,apalah erti hidup ini tanpa taqwa padaMu..bantulah aku meraih cintaMu ya ALLAH..aku hari ini aku yang telah bangkit dari sebuah lena..ok la ye...xlarat nk menaip..huhu
ade satu lagi aku nak bgth..aku dah dpt dua org cucu sdara..hehe..blm kawin dah ade cucu..best betul..comel plk tu..nanti alia n aqief msti x sabar nk tggu kawan baru kan...hehe..sbrnye..

0 comments: