Welcome to my blog :)

rss

Tuesday, March 24, 2009

Kerja bertimbun...dosa jgn melambung tau...


tinggal 2 minggu lg untuk aku siapkn sume krja termasuklah projek tesisku..aduh..rs mcm dh x sempat nk bernafas..aku sgt risau..tp dalam kerisauan msh lg tersemat rindu kt kg hlmnn ayah bonda tercinta...namun aku perlu berjuang disini..biarpun banyak sgt kerja..tp aku xpernah terseksa dgn krja2 ni...aku yakin aku boleh...aku harap aku dapat buat yg terbaik...ok la..cuma nak pesan satu kat diri n kwn2 sume biar kerja bertimbun tp jgn dosa pula yg melambung...antaranya yg senang sekali dpt dosa..kita merugut, mengeluh..kenapa?knp byk sgt krje..knp aku xleh nk relax mcm org lain?haa..itu pun dh kira berdosa tau..kn Allah dah kata Dia xkn bebankan kita, jika kita xmmpu buat, yakinlah setiap sesuatu itu pasti ada hikmahnya..so skrg ni kita mmg mmpu..cuma malas, rajin, tabah, give up yang membezakn kita...so..renungkanlah............FIKIRKAN BOLEHHHHHHHHHHHHHHHHHH

0 comments: