Welcome to my blog :)

rss

Sunday, October 17, 2010

Realitikan imiginasimu@STORMREADERS


First sekali bersyukur kepada ALLAH kerana masih lagi meminjamkan nyawa kepada saya hingga ke saat ini..alhamdulillah.semoga dengan nikmat ini dapatlah saya berbakti kepada agamaNya biarpun hanya sekejap cuma, moga dengan nikmat ini memberi ruang untuk bertaubat atas segala kesilapan lalu..kalau dulu saya tercari-cari apakah bisness yang paling sesuai dengan saya..tapi kini alhamdulillah telah kutemuinya, terima kasih STORMREADERS. memang tidak dinafikan bahawa bukannya mudah untuk berjaya, ia memerlukan sebuah pengorbanan, keazaman yang kuat tanpanya kita pasti tidak akan berjaya.Okey mesti ada yang tertanya-tanya kenapa saya menyertai STORMREADERS??jawapannya tunggu lah dulu ye..yang penting sekarang saya nak jadi sebahagian yang menyumbangkan sesuatu untuk masyarakat bukan sekadar mencari keuntungan, insyaAllah..ohh ya kawan-kawan jemputlah window ke estore saya http://www.stormreaders.net/sutera_ilmu..seandainya kawan-kawan berminat terus call saya di talian 013-6298564, saya sedia membantu anda untuk sama-sama kita mengejar kejayaan.

0 comments: