Welcome to my blog :)

rss

Wednesday, December 24, 2008

Disebalik dirimu....Kejayaan!!

disebalik namamu..
berdebar hatiku ingin mencapaimu
bagaikan tidak sabar untuk terus bersamamu..
tiap saatku mengimpikanmu
biarpun susah atau senang
panas ataupun hujan
sanggupku tempoh demi memilikimu

aku sedar siapa diriku
aku yakin aku mampu
kerana aku juga seperti insan lain
ya Allah bantulah aku untuk memilikinya
aku lemah aku kerdil di sisiMu
aku mohon petunjuknya untuk mencapainya
kau adalah sebuah kejayaan yang ku impikan selama ini
hadirmu ku tunggu
ku sanggup harungi onak dan duri demimu
kerna ku tahu tuntutan ke atas diriku untuk memilikimu
ayah dan ibuku mengharapkanku agar kau menjadi milikku
...ohh kaulah kejayaan yang ku idamkan selama ini..
terima kasih YA ALLAH kerana aku diberi kesempatan ini
kesempatan yang memberiku peluang untuk memilikinya

0 comments: